Wendy's USP's

Net als een product of dienst, heb ook ik als persoon mijn ‘Unique Selling Points’ of ‘Unique Selling Proposition‘. Kenmerken die mijn uniekheid weergeven en waarmee ik mij onderscheid in de grote visvijver van communicatieprofessionals.

Mijn professionele netwerk typeert mijn USP’s als volgt:

  • Creatief en communicatief:
    Sterk in het neerzetten van een communicatieboodschap en signaleren en uitnutten van communicatiekansen. Met een goed gevoel voor tekst en beeld.
  • Omgevingsbewust:
    Is op de hoogte van ontwikkelingen, kent haar speelveld en is sterk doelgroep- en klantgericht. Zonder daarbij de organisatiedoelen uit het oog te verliezen.
  • Veelzijdig:
    Veelzijdig door brede interesses en wens om zich verder te ontwikkelen op gebied van communicatie en journalistiek/redactie. Zowel uitvoerend als adviserend en coördinerend sterk.
  • Betrokken en gedreven:
    Grote betrokkenheid bij organisatie en product/dienst, gedreven in wat ze doet. Met een groot verantwoordelijkheidsgevoel en het vermogen collega’s en anderen enthousiast te maken.
  • Organisatievermogen:
    geeft voorkeur aan afwisseling tussen plan- en projectmatig werken en ad hoc werkzaamheden. Is sterk in eigen werkmanagement en het opzetten en uitvoeren van plannen, maar heeft ook druk en prikkels nodig. Werkt het liefst met andere communicatieprofessionals, om elkaar te kunnen versterken en inspireren.

Mijn persoonlijke omgeving vindt mij, aanvullend op het bovenstaande, positief onderscheidend op de punten:

  • Authenticiteit en eerlijkheid
  • Daadkracht en ondernemingszin
  • Wijsheid

Zie ook de pagina ‘Wendy’s persoonlijkheid’.

Petra Folbert, Senior Communications advisor, Provincie Overijssel:
“Wendy houdt van doorpakken. Wat ze doet, doet ze goed, ze is een ster in het marketen van je organisatie en werven via social media. Ze heeft goede ideeën, die ze doordacht en enthousiast realiseert. Ze is positief kritisch, omdat ze gaat voor het beste.”

Advertenties